FRUKOST PÅ WISBY HOTELL...

december 22, 2015



Vilken smakstart på den sista jobbdagen innan jul! Att bli bjuden på frukost på Clarion av min P tackar man ju inte nej till. Lovely! Så mysigt att få sitta där tillsammans och äta i lugn och ro med dagens morgontidning. Det är inte riktigt så våra vardagsfrukostar ser ut här hemma precis så det känns ju extra lyxigt att få byta ut den ibland.




Nu skall jag varva ner… Känner mig klar med det mesta faktiskt. Jag har några julklappar kvar att slå in men annars är det bara skinkan som skall in i ugnen i morgon men den sköter ju sig själv. Sen kommer alla barnen och jag ser fram emot det så mycket så att jag nästan dör en liten smula.

Hoppas att ni också är i fas med julstöket!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images