INTE SVÅRARE ÄN SÅ...

december 09, 2015



Det är inte så svårt att göra en vanlig vardag lite roligare. En flaska vin, en bit ugnsbakat kött, en sås och en enkel sallad. Det är inte svårare än så… Vardagarna är många och det har känts som att de har varit extra många den här hösten, visst? Nu är det i alla fall inte många vardagar kvar innan det är dags för en lång skön ledighet. Längtar!





Är ni i fas med julklapparna? Det är inte jag… Har inte börjat än… Det finns några embryon men inte mer än så. Det är så typiskt mig. Jag vill ju komma på bra saker men när jag väl kommer på vad jag skall fixa så blir det alltid så himla ont om tid. Det börjar dra ihop sig nu.

Nu börjar det också dra ihop sig till lite verklighetsflykt; The Bachelor - sista avsnittet.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images