FÄRSKA LASAGNEPLATTOR...

maj 15, 2016




Hej och hallå! Man kan tro att jag har glömt bort den här bloggen helt och hållet men det har jag inte. Däremot har det varit lite hektiskt på alla plan den senaste veckan och det är en utmaning att hinna med allt som jag vill och behöver göra. 

Den här helgen har varit väldigt mysig. I fredags grillade vi tillsammans med Vendela, Joakim, min mamma och min syster. I går vad det dags att ta tag i en massa måsten och avrunda kvällen med Eurovision (fel låt vann... hejade ju på Frans) och idag har vi varit i Stenkyrka hos vänner på brunch. Mysigt!





Och kväll har vi lagat en av våra favoriter; lasagne och det blev det en lasagne på färska lasagneplattor. Det är faktiskt skillnad. Mums!

Nu väntar ännu en intensiv vecka. Har massor att fixa inför att vi på fredag skall ha utflyttningsmingel här hemma tillsammans med våra vänner och det skall bli så roligt. Samtidigt lite vemodigt. Sista partajet i huset...

Hoppas att ni också har haft en fin helg!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images