MEN VILKEN KVÄLL...

maj 03, 2016



Vad säger vi om det här då?! En helt vanlig majkväll vid Norderstrand i Visby. Jag döööör så vackert! Den här kvällen var ju magisk. Vindstilla och världens finaste solnedgång fick vi när jag och P tog en PW längs strandpromenaden nu ikväll. Det var välbehövligt för mig för jag behöver verkligen röra på mig mer än vad jag gör. Jag har ju blivit värsta latmasken i vinter så nu är det dags att jag skärper till mig ordentligt!

Annars då... ja allting kom ju av sig här hemma veckorna som gick men nu känns allt mer positivt och hoppfullt och vi kan så smått återgå till det som är normalt och njuta av att den underbara månaden maj har kommit. Jag älskar den här tiden på året då alla knoppar brister och det börjar bli grönt i naturen. I helgen skall vi nog ta en sväng ut till landet för att vårfixa lite och njuta av fågelkvitter. En Stockholmstripp står också schemat och sist men inte minst... ett födelsedagsfirande av min P.

Ha en fortsatt härlig tisdagskväll! Och tack för att ni hängt kvar trots att jag inte haft möjlighet och ork att blogga. Är så glad för att ni finns!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images