HOS MARIE...

maj 26, 2016



Idag har jag varit hos den här vackra, härliga och duktiga kvinnan som har pysslat om mig och mitt hår hela eftermiddagen. "Hos Marie" heter hennes fina salong och den ligger i Roma knappt två mil utanför Visby. En lagom liten utflykt på en torsdagseftermiddag.

Så skönt att få fräscha upp håret en smula inför sommaren!




Och här är den korthåriga Sankt Bernhardshunden Benny som höll oss sällskap. Så snäll, lugn, lydig och så stooor!

I kväll är det jag och småtjejerna som kamperat ihop. Pappa P är på resande fot och nu håller vi tummarna för att han inte drabbas av samma typ av försening som han gjorde förra veckan. Inget mer krångel nu tack, för i morgon är det fredag och vi har planerat att åka ut till landet. Jag är i stort behov av avkoppling nu och om prognoserna håller så ser det ut som att det kan bli lite sol i helgen här på ön. Då skall jag ligga i en solstol och bara vara.

Ha en bra avslutning på jobbveckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images