JAG HAR LATAT MIG OCH DOFTAT PÅ SYRENER IDAG...

maj 28, 2016



Vet ni hur välbehövligt det här var för mig? Att få komma ut hit till landet och få dofta på våra syrener och bara andas in och ut i lugnt tempo. Underbart! Jag har varit så trött i veckan; ni vet så där jättetrött så att man känner att "om jag lägger mig ner nu så slocknar jag". Den här hektiska våren i kombination med allergin tar ut sin rätt nu men efter en lugn skön fredagskväll, en sovmorgon på det och en dag i solstolen på altanen så känner jag att jag är på banan igen. Det behövs bara att jag unnar mig att lata mig lite då och då så kommer jag rätt snabbt igen. 

Att lata sig lite då och då är bra. Kom ihåg det!




Nu är gräsklipparen igång hör jag och lite senare är det dags för en grill men jag tror att jag latar mig en liten stund till för det behöver jag idag.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images