FIRAT PÅ SURFERS IGEN...

maj 05, 2016




Då var det dags att fira igen och den här gången var det Vendelas pojkvän Joakim som vi födelsedagsfirade. Han gillar Surfers väldigt mycket så självklart startade vi upp gårdagskvällen med skumpa hemma hos oss för att sen gå på drinkarna på Surfers. Den här gången beställde jag in fyra olika rätter till middag (!!!!) och jag trodde att jag skulle äta ihjäl mig faktiskt men det löste sig när jag högg in på den sista rätten "Bang Bang". Jag fick någon slags allergisk reaktion. Tungan svullnade och började sticka och domna så det var något i den som jag helt plötsligt inte tålde. Otäckt och skumt eftersom jag aldrig reagerat på mat överhuvudtaget tidigare men som tur vad försvann det efter en stund så att jag lyckligtvis kunde beställa in en efterrätt :-).

Mysig kväll... och de där ungdomarna... jösses vad fina de är!!!




Den här dagen har vi tillbringat i solen i varsin brassestol ute på landet. Vilken dag! Varmt och skönt som en sommardag. Härligt med en ledig dag så här mitt i veckan. Nu kör P en rengöring av altanen med högtrycken och jag skall snart börja med maten.

Det blev en härlig Kristi Himmelsfärdsdag trots allt.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images