CERTIFIERAD I REKRYTERINGSTESTER...

oktober 11, 2016



De senaste veckorna har jag gått en utbildning för att kunna certifiera mig i rekryteringstester och idag har jag kommit i mål och är certifierad så nu är det fritt fram för mig att testa på.

Det har varit en intensiv utbildning men väldigt väldigt rolig och för mig som jobbar med HR är det ju så klart jättekul att även kunna få jobba med den här typen av arbetsuppgift framöver. Sååå himla spännande att få göra någonting nytt!




I övrigt är det singelliv som gäller för mig några dagar. P är på ön en sväng och jag passar på att fixa med sådant som jag aldrig hinner med annars. Jag har bokat en gardinfirma som ska komma hit och hjälpa oss med att se till att vi får till något snyggt i vardagsrummet. Då kan vi dra för när vi vill och samtidigt blir det ju lite mer ombonat. Vi väntar även in leveranser från IKEA och Stalands så äntligen börjar det bli lite ordning här. I morgon ska jag också till min "gamla" frissa från Visby som numer jobbar på Kruuse & co. Så välbehövligt att fixa till barret nu alltså. Jag har inte riktigt hunnit med det sen vi flyttade upp. Men nu ska det bli bot och bättring!

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images