JAG TOG EN TUR TILL ÖN...

oktober 21, 2016



Har precis landat in här hemma i Stockholm efter ett par jobbdagar på ön. Flög ner i går morse och övernattade hos mina föräldrar. Gissa om jag blivit bortskämd! Oavsett hur gammal man är så kommer man nog alltid att vara som barn när man kommer hem. Rummet var riggat, sängen var bäddad, och middagen lagades under tiden som jag satt placerad bekvämt med ett glas vin i handen. I morse stod frukosten framdukad och morgontidningen låg framlagd och givetvis fick jag också skjuts till jobbet :-).

Tack snälla mamma och pappa för all service!

Det känns som att jag uppskattar de där hustaken och ruinerna så mycket mer nu när jag inte är här hela tiden. Man ser saker som man inte ser annars. Det är härligt! Men nu kör vi lite Stockholm ett tag igen innan det är dags för nästa Gotlandsbesök.




Nu ser jag fram emot att få träffa fina tjejkompisar som kommer hit i morgon. Det ska ätas mat, drickas vin och surras så där som bara tjejer kan. Tur för P att vi har fått igång alla hundra kanaler på TV.n så att han kan få dra sig undan när han fått nog :-).

Ha en skön fredagskväll nu!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images