ÄLSKAR DEN HÄR PRESENTEN...

januari 30, 2017



Visst är den fin; ljusstaken som jag fick av mina Visbykollegor när jag var i Visby och jobbade för sista gången i förra veckan. Den är tillverkad på Visby Glasblåseri i återvunnet glas från Visbys krogar. Coolt, eller hur! 

Jag fick också fyra vackra vinglas med en karaff men de fick stanna kvar på Gotland eftersom de inte fick plats på ett säkert sätt när jag reste tillbaka till Stockholm.




Inte många dagar kvar på jobbet nu. Känns märkligt att avveckla i stället för att utveckla men allt annat vore ju konstigt. Samtidigt så ser jag ju så himla mycket fram emot allt nytt som väntar; att få lära känna nya människor, och samtidigt har jag ju alla andra fina vänner kvar. 

Vad ska jag göra med den här måndagskvällen då... måndagar brukar vara så deprimerande så då brukar vi oftast hitta på något roligt men i kväll är P och tränar och jag har huvudvärk så det är inte så mycket roligt över det. Jag får nog hugga en av mina böcker och fördriva tiden tills P kommer hem.

Hoppas att ni gör något roligt denna måndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images