GRÅTT GRÅTT GRÅTT...

januari 29, 2017



Idag trotsade vi det gråmulna vädret och tog oss till Södermalm och strosade runt lite. Från Fjällgatan har man ju en vidunderlig utsikt även om det just idag kanske inte var de bästa förutsättningarna. Häftigt ändå att få se bygget vid Slussen lite från ovan. Från Fjällgatan fortsatte vi sen upp till Sofia Kyrka och vidare ner över Nytorget, till Skatteskrapan och vidare hem. Älskar de där kontrasterna som man hela tiden springer på i den här stan, framförallt på Söder.




Nu har jag parkerat mig i soffan med en kopp the och jag har en hel hög med magasin och spännande böcker som jag ska hugga in i. Har jag sagt att jag är superduktig på att lata mig!

Ha en riktigt skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images