NYA DOJJOR...

augusti 18, 2017



Här är de... dojjorna som kommer att vara nyckeln till min framgång 😆. Köpte dem på Intersport förra helgen och visst känns det lite lättare att ge sig ut när man har ett par bra skor på fötterna. Dessa underverk var det rätt bra pris på; drygt en tusenlapp. Det tycker jag är ok och så är det fjäderlätta om man nu skulle vilja ha med dem med på semestern och slippa att försätta sig i sitsen att man måste ta krafttag när man kommer hem. I veckan som har gått så har jag varit ute några rundor och några till ska det bli innan vi åker på nästa semestertripp om en vecka. Inga skavsår heller och det är stort!

Över till något annat... Är så ledsen över allt som händer i världen. På bara på några timmar så är det flera hemska händelser som skett; En upprepning av Drottninggatan på La Ramblas och nu för någon timme sen knivskärningar i Åbo. Att enstaka psykiskt sjuka- och drogpåverkade människor kan göra sjuka saker är en sak men det här är något annat. Det är över mitt förstånd att den här kategorin av monster terroriserar oss oskyldiga människor numer på ett systematiskt sätt. Ingen kan värja sig när det händer och det gör mig bara ännu mer fast besluten över att det är så viktigt att njuta så mycket som möjligt så ofta vi bara kan. 

I kväll ska i alla fall jag njuta av att småtjejerna landat in från Gotland och att vi också har lördagskvällen att se fram emot att alla barnen kommer hem hit till oss på kräftskiva!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images