SLUT PÅ ETT LIV I SUS OCH DUS...

augusti 08, 2017



Inte nog med att jag har lämnat ledighet och lata dagar bakom mig jag måste också lämna en del mat- och dryckesvaror bakom mig. Det har blivit liiite för mycket av det goda känner jag när nu jobbkläderna ska på igen. Hur kunde det bli så här på bara några få veckor undrar jag?! Det har förvisso blivit massor av god mat, glass och annat nassel och dessutom rosé, bubbel och vin lite hit och dit som det lätt blir på sommaren men ändå. Det märks att man inte är 20 längre och kan stoppa i sig vad som helst.

Så nu är det sallad och vatten och som gäller... i alla fall i 2,5 veckor till för sen åker vi till Frankrike 🙈




Så härligt det är här i Stockholm nu. Många har kommit tillbaka till stan, det sitter folk och njuter på uteserveringarna och stan börjar vakna till liv igen efter att ha bommat igen över sommaren. Älskar att kunna få ta del av det bästa av två världar. 2,5 veckors jobb nu sen är det dags för en tripp till Frankrike och Antibes så just nu känns det faktiskt rätt bra ändå trots att jag lagt sommaren på Gotland bakom mig.

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images