SOMMAREN KOM TILLBAKA OCH JAG MED DEN...

juni 07, 2018



Vad härligt att värmen är tillbaka igen, eller hur? Nu känns det så där skönt somrigt igen och jag har känt mig piggare idag än i går. Jag fick en liten dipp efter att jag lunchat med mina kollegor och skulle fortsätta att jobba... då skulle jag har behövt ta en liten nap kände jag men sen kom jag upp på tå igen och fick upp farten. Jag fick undan en hel del faktiskt. Jag har ju varit på mitt nya jobb på Arlanda i snart fem månader nu och jag trivs så fantastiskt bra. Ett riktigt drömmigt jobb! Nu börjar jag att känna mig lite varm i kläderna också och har fått lite struktur på saker och ting. Skön känsla! Det är ingen lek att börja på nytt jobb två gånger inom ett år kan jag säga men väldigt lärorikt. Är så glad för att jag fick den här chansen och att det blev som jag trodde.

Jag skulle behöva få undan en hel del här hemma också; hänga upp spegeln exempelvis men det sparar jag nog till en annan dag. Man får ju inte ta ut sig nu när energin äntligen är på väg tillbaka. Jag ska börja på en ny bok istället, det känns lagom.

Ha en fin torsdagskväll. I morgon kör vi fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images