SOVER SÅ ILLA NU...

juni 27, 2018



Det är ju helt omöjligt att sova nu... varmt som bara den och sen hörde jag att det visst var fullmåne också. Ska inte gnälla allt för mycket men lite sliten blir man ju ändå. Jag tror på det där; att sömnen blir påverkad av månen. Det slår aldrig fel för mig. När jag sover knackigt och kollar upp om det är fullmåne så stämmer det nästan alltid. Det är så mycket som man inte förstår... 

Men på fredag har jag tagit en ledig dag lite bara sådär spontant så då ska jag passa på att ta en sovmorgon. Det är min grej det... 




Har ni sett att det händer lite med layouten på bloggen. Med hjälp av en duktig tjej (som kan sånt där som jag inte har förstånd eller tålamod till) så laboreras det lite. Vi får se vart det slutar. Spännande tycker jag!

Apropå spännande så hade jag en riktigt spännande och intressant dag med mina HR-kollegor igår. Vilket gäng och vilken magisk kreativ dag. Vi avslutade med gemensam middag på Brasserie Balzac och vi ville aldrig avsluta egentligen men det var ju den där klassiska "det är ju en dag i morgon också" som satte stopp till slut. Härligt gäng som jag har förmånen att få jobba med.

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images