BÄSTA BYXORNA...

oktober 10, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till H&M.


God morgon!

Tittar in till er en snabbis för att tipsa er om de bästa byxorna. Jag har fått en del frågor om vart jag har köpt dem och HÄR kan ni hitta dem. Jag kan bara säga ärligt att de är så användbara, så sköna och så himla prisvärda. Normalhög midja och stretch... bara en så sak. De jag har nu är inne på andra säsongen och de är inte slitna alls trots att jag har tvättat dem ett antal gånger.

Jag brukar använda mina till exempelvis en tunika eller stor mysig stickad tjocktröja... eller med en blus och en snygg kavaj till.


Ett litet tips så här på en fredagsmorgon.

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Jamen åh, såna där är ju så snygga och användbara. Har ett par hundra år gamla i brunt som jag använt jättemycket.

    Ha en fin kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Visst är de!!! Passar till typ allt :-)- Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images