I HELGEN SKA JAG NJUTA AV HÖSTEN...

oktober 11, 2019


Hej hej alla ni som tittar in!

Nu har jag jobbat klart för den här veckan och ska njuta så mycket jag bara kan av den här härliga årstiden. Om man bortser från allt regnande förstås. Det kan jag gärna vara utan. I alla fall när jag inte jobbar men vad jag har förstått så ska det bli fint väder i morgon och det är ju faktiskt rätt varmt. Då ska jag gå raka spåret ner till havet och tanka...den där energin ni vet...den som det finns så gott om där nere. Vi kan höra havet upp hit till vårt hus och det är härligt men det är ju något visst med att få se det också.


Det är också så skönt och dra på sig en poncho bara eftersom det inte alls är kyligt. Jag ska visa mer av just den här i ett annat inlägg framöver.


Än finns det lite hallon kvar i landet...


 ... och tomten är full av vackra svampar.


Nu har vi öppnat en flaska skumpa och vad firar vi då... ja inte vet jag men alltid finns det väl något man kan fira. Att Per har haft kökort i 29 år just idag kanske eller att det är fredag och att en hel helg väntar in oss. Ja hur som helst så sippar vi bubblor och fredagsmyser lite.

Ha en underbar fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Här blev det fredagsmys väldigt sent idag.
    Ha en fin helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin! Hoppas att du också har en fin helg. Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images