REGN OCH RUSK OCH NYA LJUSSTAKAR...

september 27, 2018




Oj vad vi tänder ljus här hemma nu. Det är ju lite mysigt med mörker, regn och rusk ändå när man kan vara inne och mysa med tända ljus eller hur? De här ljusstakarna hittade jag i vår lilla lokala möbelaffär som ligger precis runt hörnet där vi bor. Köpte dem till köksbordet egentligen men där passade de inte alls så de var på väg att lämnas tillbaka. I sista stund upptäckte vi att de kom mer till sin rätt i sovrumsfönstret och man kan ha både blockljus och kronljus i dem. Det kan ju vara lite kul att blanda.

Jösses vad veckorna springer iväg. Fullt upp på jobbet och i går kväll träffade jag mina fd kollegor från Karolinska på en AW. Så mysigt att få träffa dem igen och timmarna bara sprang iväg. Så roligt att vi håller kontakten. Det är ju på det sättet verkligen fantastiskt med sociala medier. Det blir ju så enkelt att höra av sig till varandra.

I morgon ska jag träffa sjukgymnasten igen och förmodligen få en del nya övningar att prova för min höft. Hittills har jag inte märkt någon större skillnad så vi får se vad vi landar ner i efter morgondagen. Vill så gärna gå PWs men det gör för ont... Sen väntar besök av Vendela och middag hemma hos fina vänner så den kommer nog bli en härlig helg trots en trotsig höft. 

Ha en fin avslutning på jobbveckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images