PÅ VÄG TILL VÄNNER...

september 30, 2018



Vi har en blomsterhandel som heter Mimosa som ligger runt hörnet där vi bor. De är rätt dyra men de gör så vackra buketter så det är värt att gå dit. Den här lilla höstbuketten med hortensia, tistlar, eucalyptus och lite annat smått fick bli gå-bort-blomman till våra vänner i går kväll.




Här är jag redo för en promenad över till Kungsholmen i min nya kappa som jag köpte på Vero Moda igår. Låt säga så här... jag frös inte direkt under min promenad. Den är så varm och gosig. Jag var egentligen ute efter en svart fuskpäls men det verkar vara klurigt att få tag på. Alla är midjekorta och jag vill ju ha en kappa. Jakten på den fortsätter idag. Men först ska vi gå ner till Akademibokhandeln och köpa lite nya böcker.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images