VI SMIDER PLANER...

september 02, 2018



Med rosa bubbel i glasen och ett gäng magasin kommer man långt. Vi fick fram ett gäng ideér om hur  Vendela vill ha det här hemma i sin nya lya och fler ideér ska vi klämma fram idag innan jag åker hem till Stockholm igen. Nästa gång jag kommer hit så får vi gå på shoppingrunda och göra verklighet av det vi spånat fram i helgen.

Alltid roligt när man börjar på något nytt!
  




Vi kunde inte låta bli att köpa med oss varsin spegelbricka från Lagerhaus. Jag köpte ju en i våras som jag släpade med mig ner till Gotland och som vi använt flitigt men jag ville ha en till att ha i Stockholm så jag slog till. Vendela gillade den också så det blev två. 

Idag skiner solen och det känns som att det är ett riktigt sommarväder ute. Det gillar vi! 

Hoppas att vädret är vackert även där ni är och att ni får en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images