I´M BACK...

februari 27, 2014





Det tog sin lilla tid att komma in i rätt tid igen. Jag vet inte när jag kommit så ur fas efter en resa så mycket som den här gången. Jag har varit klar för att sova för natten vid 19.00 varje kväll och även om jag har härdat ut till åtminstone till 21.30 så har jag vaknat vid 05.00 varje morgon hittills. Idag är första dagen som jag känt mig normal och nu är kl. 22.20 och jag hänger ännu med. Det finns hopp :-)!

När vi reste i väg i början på februari gav vi våra vänner i uppdrag att fixa vår tills vi kom tillbaka och det har de lyckats bra med! De här blommorna snubblade jag över idag. Underbart! Nu är den på gång; VÅREN!







Trots att det är underbart att få resa bort så är det så himla skönt att få komma hem igen. Ett par veckors semester kan verkligen få mig att känna distans till min vardag så att jag, åtminstone för stunden, precis när jag kommer hem kan känna att vardagsbestyren inte är några större bekymmer. Att gå upp på morgonen och gå till jobbet, att handla, tvätta, laga mat, städa och allt annat som hör vardagen till har inte känts speciellt motigt den här veckan trots jetlag Tricket för mig är verkligen att se till att skaffa mig ett avbrott då och då för det är det som gör att jag uppskattar min vardag så mycket mer. 

När jag nu kommit i fas igen tidsmässigt så känner jag mig redo för att möta helgen. I morgon är det afterwork på jobbet och sen skall vi tillsammans med vänner gå ut och äta på Amarillo. På lördag kommer äntligen småtjejerna som har varit på sportlovsresa med sin mamma, på söndag blir det fika med fina vänner och därefter middag hos mina föräldrar. Det känns som att vi hare en härlig helg på gång!


KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images