ALLTSÅ, DET HÄR MED ATT VARA LEDIG...

januari 09, 2018



Vilka lyxiga dagar jag har nu. Jag sover tills jag vaknar, äter frukost i lugn och ro, dricker the och läser magasin och idag på fm har jag varit på massage som jag fick i julklapp av Philippa och Lilly. Hur välbehövligt var inte det... I början gjorde det så ont så jag knappt kunde andas men efter ett tag var det bara ljuvligt. 2018 ska jag försöka att vara lite snällare mot min kropp. Det är så lätt att köra på under tiden axlarna åker längre och längre upp och det blev så påtagligt idag när jag var på massage att den behöver lite mer omvårdnad.

Idag ska jag ta tag i min garderob. Här ska rensas och hängas in nytt. Jag känner att jag helt har tappat kontrollen över den så det här är också välbehövligt. Sen får det bli en PW innan jag mot kvällen möter upp min darling. Då ska vi gå på bio och se "Solsidan".

Här skiner solen. Hoppas att den gör det där ni är också.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images