ÄLSKAR KOKOSTOPPAR... LITE MER ÄN VAD SOM ÄR NORMALT...

januari 27, 2018



Jag har verkligen totalt snöat in på kokostoppar för tillfället. Varje lördag styr jag mina steg till Ritorno och köper en smaskig liten topp med botten doppad i choklad. Jag är i det läget att jag redan i början på veckan kan börja längta till lördagen då jag ska få gå och köpa en kokostopp och att jag hoppas att det inte är samma tjej som står bakom disken när jag kommer. Ja ni hör... det låter ju inte riktigt vettigt... Jag/vi försöker att låta bli godis, snacks, fikabröd och har börjat äta mer fisk och vegetariskt, framförallt i veckorna men en kokostopp på lördagar, det måste man få unna sig, eller hur? Men om jag ska vara helt ärlig så händer det faktiskt att jag slinker förbi Ritorno även på söndagar...




Efter att ha varit ute och fixat lite ärenden, köpt blommor, fixat naglarna hos duktiga Kelly, handlat mat mm så har vi nu landat ner i soffan framför brasan. Härligt när man är lite småfrusen. Det var vackert soligt ute idag men kallt och lite snålblåst. Veckan har snurrat på i en rasande fart och på nya jobbet är jag nu i den fas där jag förstår hur mycket det ännu är jag inte förstår om ni förstår vad jag menar... En jobbig fas men jag vet att man förr eller senare kommer ut på andra sidan så det är bara att vara cool i det, luta sig tillbaka och beta av del efter del. Kul är det i alla fall och jag älskar att åka ut till Arlanda varje dag. Jag har nu provat att åka kommunalt med SL men det har funkat sisådär så kommande månad ska jag testa Arlanda Express. Lite meckigt att jag först måste ta mig ner till Centralen men den går var 10:e minut till skillnad mot pendeln som går en gång var 30:e minut (när den går...) så det kan nog vara värt det. Värt att testa i alla fall. Jag har också hunnit med en lunch med mina fd kollegor på Karolinska i veckan. Åhhh vad jag saknar dem. Fina människor!!!

Nu ska jag frossa i mina nya magasin. Skönt med helg, eller hur!

KRAM

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images