MJUKISSET FRÅN LEXINGTON...

januari 10, 2018



Detta mjukesset från Lexington är redan en favorit för mig. Nu har jag haft ett set i grått tidigare så jag hade ju redan koll på att har man väl satt på sig dessa mjukisar så vill helst inte ta av sig dem. Den här gången köpte jag en t-shirt också. Kan vara bra att spara tills det bli lite varmare tänker jag. Är så glad för att det var så bra pris på dem just nu. 40% rabatt är ju helt ok faktiskt...




Idag har det varit allt annat än varmt. När jag gick nedåt city för att möta upp P på en lunch så var det 7 minus och det nöp lite i kinderna. Det var så där frostigt vackert på träden också. Efter lunchen fixade jag till nya nails och nu ska jag läsa in mig lite på nya jobbet. Tänk att tre dagar kan gå så fort. Jag tyckte att jag hade massor av tid men det sa bara poff så var det onsdag och i morgon är det dags att åka ut till Arlanda för att starta upp på min nya arbetsplats. Sååå spännande!

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images