HÄMTAT PÅ DAGIS...

mars 12, 2018




Tänk idag har jag fått vara med och hämtat den här lilla älsklingen på dagis. Jag tyckte det var nyss som jag skolade in Loas pappa på dagis. Vart tog åren vägen... Helt galet ju. Så roligt att få se vart han håller till om dagarna busungen. I början gillade han inte dagis alls men nu har han funnit sig till rätta och allt funkar som det ska. Jag är så himla glad över att få ha dem så nära och att kunna få vara en del av hans vardag. 

Bjuder på några suddiga mobilbilder idag...





Just nu är bilen mest poppis. Han rattar runt den i lägenheten i full fart. Kan väl inte påstå att han har full koll på hur man använder ratten än men han löser det på ett eller annat sätt. 

Och vet ni vad vi har gjort? Vi har bokat en resa till fjällen tillsammans med hela stora familjen till nästa år. Då ska Loa få lära sig att åka skidor utför. Hur roligt!!! Det är några år sedan vi var iväg och åkte skidor och vi fick alla abstinens när vi var här hemma och åt middag tillsammans förra helgen. I år kändes det lite för tight att få till det men nu har vi bestämt en vecka nästa år då vi åker upp hela stora familjen. Sååå roligt att alla vill följa med. Längtar ihjäl mig redan nu...

Nu ska jag ta hand om lite tvätt. Måste tänka till kring vad jag ska med mig ner till ön i veckan.

Ha en fortsatt fin måndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images