VINTERN SOM ALDRIG TAR SLUT...

mars 17, 2018



Men allvarligt talat, när ska den här vintern ta slut? När jag gick upp i morse så vräkte snön ner och det ligger återigen ett tjockt lager snö överallt. Annars när det snöar i mars så brukar det ju aldrig ligga kvar men här är det minusgrader minsann och ingen vår i sikte. Sååå drygt tycker jag.

Men hur som helst så är det ljuvligt att vara här på ön igen. Bästa stället att vara på när man vill varva ner och få lite lugn och ro. Skönt också för tjejerna i familjen som numer ha ett eget litet hus att hänga i och slipper trängas med oss gamlingar. 





En liten istapp har vi också som hänger från altanräcket...

Så skönt med sovmorgon idag. Jag behövde verkligen det. Det blir en lugn dag idag. Hade en tanke om att jag skulle åka in till stan en sväng men jag stannar här hemma och ser i stället fram emot att min syster tittar förbi. Lilly är på plats i stallet och resten av gänget ska så småningom bege sig in till Visby en sväng. Skönt med helg!

Ha en fin vinterlördag ni också!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images