HEJ VISBY...

april 18, 2018



I morse flög jag ner till Visby för ett par dagars jobb. Lyxig arbetsmiljö, inte sant! Det är så vackert nu så att det nästan gör ont. Våren har kommit mycket längre här på ön än i Stockholm. Gräset är grönare och knopparna är större. Jag känner det i snoken också för min cortisonspray har tagit slut och jag har inte hunnit att köpa någon ny. 

Efter jobbet idag blev jag upphämtad av min fina mamma som bjöd mig på middag innan det var dags för mig att bege mig hemåt. Men jag kunde inte låta bli att åka förbi Almedalen en sväng. Vackraste parken jag vet! Mobilbilderna gör inte parken rättvisa men jag tror att ni som inte varit på ön ändå kan få en känsla av hur vackert det är. Att den ligger ett stenkast från havet gör ju inte saken sämre. 




 I morgon blir det en hel dags jobb innan det är dags för mig att bege mig hem till Stockholm igen för att avrunda veckan. Är barnsligt lycklig över det vackra vädret vi har nu. 16 ° och sol... ja vad säger man... LJUVLIGT!

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images