DET KOM ETT BUD EFTER ETT PAR TIMMAR...

maj 20, 2019

Inlägget är reklam för MEDS och innehåller annonslänkar.

Hej hej,

Herrejösses vad jag är slut efter en jobbdag på Arlanda. Det tog på krafterna att förflytta mig en hel dag på ett sätt som jag inte gjort sedan innan operationen. Jag var tvungen att ta en power nap när jag kom hem så slut var jag så nu kommer jag väl att vara pigg som en mört när det är dags att gå och sova för natten lite senare.

Jag måste bara tipsa om en tjänst som är så fiffig. Vi har testat flera gånger och det funkar så bra! I går eftermiddag kom jag på att jag glömt att köpa upp mig på allergimedicin, nässpray, antivirustabletter mm och jag orkade bara inte ta mig ut till ett apotek för att handla. Då blev jag påmind om MEDS som du hittar HÄR. Ett apotek på nätet där du kan beställa hem allt möjligt som finns på ett vanligt apotek. Man kan få rådgivning och man kan få tillgång till sina recept med hjälp av Bank-ID. Men det bästa är...


... att det är bra priser och att man kan få det hemkört till dörren om man vill utan att det kostar en krona extra och beroende på vart man bor så kan man också få det hemkört inom någon timme. Jag beställde vid 15-tiden i går eftermiddag och framåt 17 fick jag ett sms om jag hade ett paket utanför vår dörr och visst där låg det så fint och väntade på mig. Är man sjuk och inte kan gå ut så måste detta ju vara hur bra som helst. För min del så handlade det bara om att jag var lat och inte orkade gå ut igen...


Den enda nackdelen var att det gick så snabbt allting så jag missade att beställa ett par av mina favoriter som hade varit bra att klicka hem inför sommaren. Dessa hittar du HÄR och HÄR och de är grymma när man varit mycket i solen antingen här hemma eller när man reser utomlands. De måste jag komma ihåg att beställa nästa sväng.

Apropå sol och värme. Visst är det skönt att det äntligen vänt? Idag har det ju varit sommarvärme och jag älskar det! Nu är det full fart mot sommaren!

Ha en fin avslutning på den här måndagen.

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Snabb leverans är toppenbra. Men här i Spanien tror jag inte det finns ;-)
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja, det är fantastiskt! Näää inte MEDS i alla fall. Men kanske något annat :-). Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images