GRATTIS ALLA MAMMOR...

maj 26, 2019


Hello!

Idag är det ingen vanlig dag för i dag är det alla mammors dag! Själv har jag blivit firad på vår kvarterskrog Tranan där jag åt en alldeles perfekt tillagad torskrygg med vit sparris och färsk potatis. Sååå god verkligen! Tranan som är en gammal anrik krog ligger precis vid Odenplan och vill ni äta en god lunch eller en middag så kan jag verkligen rekommendera. 


Min egen fina mamma ska jag fira när vi åker ner till ön och det är ju faktiskt snart dags. På tisdag åker vi och nu har jag en sån sjuk gotlandslängtan. Det är ju som allra vackrast på ön just nu, precis innan sommarsäsongen drar igång på riktigt. 

Ha nu en fortsatt fin dag alla mammor och alla ni andra också!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Om det var så gott som det ser ut på bilden förstår jag att det var såååå gott. Har tittat på bilden flera minuter och det bara vattnas i munnen.
    Kram Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den där rätten var ren magi. Jag skrapade tallriken så gott var det :-). Kram //Tina

      Radera
  2. Men så gott det där såg ut.
    Ha en ny bra vecka nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var så magiskt gott!!! Tack och tack detsamma Carin. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images