JÖNKÖPING RULES...

juli 19, 2013



Den här vyn som man möts av när man landar in mot Jönköping är helt oslagbar!




Stora Hotellet som ligger precis vid Vätterns strand bor vi på över natten och jag måste säga att bättre hotell har jag bott på. Stället såg ut precis som det gjorde sist när jag var här för 15 år sedan och skulle behöva en makeover om man säger så...




A room with a view fick vi i alla fall. Utsikten med Visingsö där ute mitt ute i Vättern kan vi inte klaga på!




Hamnpiren!




När vi checkat in tog vi en en liten promenad ner  till piren.














På kvällen valde vi att gå till N.E.O vilket var ett bra val visade det sig!








N.E.O ligger precis vid Munksjön och är ett riktigt mysigt ställe med inriktningen tapas som passade oss väldigt bra i kväll!




Till charkuteribrickan blev vi rekommenderade en supergod sherry och herrejösses vad gott det var!







Paellan som vi beställde in var galet god och Tiramisun som efterrätt var den godaste jag någonsin ätit så det här stället får full poäng av oss i kväll!




Nu varvar vi ner på hotellrummet till den här utsikten. Inte helt fel!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images