DET SÄGS...

november 22, 2013



...att det skall bli kallare nu framöver och vem vet, det här gröna gräset i Almedalen kanske snart är ett minne blott? Fr om advent och över nyår kan det gärna få vara snö och vitt här på ön, för stämningens skull men sen kan det få försvinna igen och snabbt bli vår igen. Jag gillar i och för sig snö men det skall vara i kombination med att man kan åka skidor, gå på After Ski och dricka Glüwein. 

Jag drömmer mig nu tillbaka till senaste skidresan med familjen. Det är verkligen en helt fantastisk form av semester. Först är man ute hela dagen och får massor av frisk luft i skidbacken och sen tryser (gotländskt uttryck) man omkring i understället hela kvällen under tiden man lagar mat, spelar spel (ja till och jag kan drista mig till att spela spel under dessa omständigheter) och bara umgås. Underbart!












Vi får se när vi får till det nästa gång. Längtar!!!

Nu är det fredag och den stora bataljen går av stapeln... Idol eller Skavlan... Det får bli muta och bestickning i kväll. Det kommer bli dyyyyrt!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images