NÄR SKÖNHETEN KOM TILL BYN...

november 27, 2013



Kolla på den här skönheten. Så blank och fin! Hur kan man bli så kär i en termos när man inte ens dricker kaffe? Vackrare termos har jag nog aldrig sett! Nu har den sin plats här hemma hos oss och jag skall njuta varje sekund när jag serverar kaffe till våra gäster. 

Nu är det dags att avrunda den här dagen/kvällen. Vissa veckor är mer intensiva än andra och den här veckan är en "sån vecka". I kväll har vi i alla fall tagit oss tid till att bege oss ut och springa en sväng; andra svängen den här veckan och därmed anser jag mig färdigtränad, för kommande dagar och kvällar kommer det att vara fullt upp med både det ena och det andra. Och så måste jag ju hinna med att lata mig lite också. Hörni, glöm inte bort att det är viktigt att man tar sig tid till att vara lite lat ibland. Det mår man bra av!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images