TIPS...

november 19, 2013



De här hårprodukterna är mina favoriter och jag passade på att fylla på förrådet när jag var hos Linda på Frisörcompaniet och fixade håret häromdagen. Anti Gravitysprayen till höger är super om man vill ha volym och värmeskydd i ett. Oljan är kanon om man som jag har frissigt hår som behöver "putsas" till lite. Båda räcker superlänge och är värda varenda krona!

Här i huset är det fotbollsyra i kväll. Jag är verkligen inte det minsta intresserad men det går liksom inte att undgå att det är en viktig kväll i kväll. Just nu fick Portugal sitt första mål och helt plötsligt blev det väldigt frostigt här hemma... I kväll har jag annars jobbat lite längre och därefter varit och veckohandlat. Det är verkligen så tråkigt att klockorna stannar. Det enda positiva med att åka och handla sent är att man är tämligen ensam i butiken och slipper trängas med alla andra. Nu har alla barnen trillat in i huset, vi har druckit the med fruktsallad som Lilly fixat och nu skall jag börja runda av för i kväll. Jag är så trött!

Lite magi nu så att det trillar in tre! mål och lite harmoni här i huset.

KRAM!



You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images