FÖR TIDIGT VA...

november 14, 2013



Den här fick jag av min semmeltokiga man i kväll. Poff så var effekten av den där löpturen jag tog i går kväll väck. Men gott var det! Märkligt att de börjas säljas så tidigt tycker jag men ur led är tiden för nu kan man ju till och med äta kräftor året runt. Nya tider :-)!

Vad skall vi säga om den här veckan då. Mörk, regnig och rätt trist med en del funderingar kring lite av varje. En del av dem är sådana där funderingar som man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är men en känsla av något, och som påverkar en. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att lägga energin på något annat och ladda om inför morgondagens after work tillsammans med tre fina tjejer som jag hängt med sen tonåren. Vi har gjort så mycket roligt tillsammans under alla år, bland annat många årliga skidresor till Åre som har varit galet roliga, shoppingresor och åtskilliga sammankomster där det druckits vin och pratats sådär som bara tjejer kan långt in på småtimmarna.

I morgon efter jobbet tar vi vid där vi slutade senast vi träffades!




I helgen skall jag börja med lite förberedelser inför advent. Det går snabbt nu, redan mitten av november och bara ett par veckor kvar tills vi går in en månads mys inför julen. Det känns konstigt att vi redan snart är där. Den här hösten har gått väääääldigt fort.

Nu är det dags att runda av.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images