TALANG...

november 02, 2013



Den här helgen kopplar vi verkligen av. Efter jobbet igår packade vi snabbt ihop våra grejer och åkte ut till Tofta för att bara vara. Är det något som jag är riktigt bra på så är det att lata mig. Jag tror att risken för att jag skall bli utbränd är minimal just på grund av att jag har denna medfödda talang. Jag kan köra på i högt tempo både på jobbet och utanför jobbet men jag har inga som helst problem med att hänga i en soffa en helg och inte göra något annat än att läsa, se på film och bara låta tiden gå utan att jag ägnar alla måsten en endaste tanke. Det är ju tur att man är bra på något!




Idag har vi vaknat utan väckarklocka, ätit en god frukost i lugn och ro framför brasan och nu har vi varit ute på en lång skön promenad. Vi gick först upp till Thomas och Sanna på Tofta Strandbageri för att handla något gott till eftermiddagsfikat och sen gick vi en sväng ner till havet. Jag tycker det är så himla mysigt när det är lite fuktigt i luften och det eldas löv i trädgårdarna. Det doftar så gott. Det är höst på riktigt!
















Nu är det snart dags att tända en ny brasa och ta fram de goda bullarna som vi köpt till fikat. I kväll är det "Så mycket bättre" och det är verkligen ett program som jag mår så bra av. Ett mysigt program utan konflikter och annat trams. Bara trevligt! Det här är verkligen en lördag när den är som bäst :-).

Ha en fortsatt skön lördag ni alla!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images