ALLSÅNGSKVÄLL...

augusti 05, 2014



Men hur bra var inte det här i kväll då… Timbuktu, Orup, Linnea Henriksson, Takida, Lasse B och John de Sohn. Vilket startfält! Jag har missat i princip alla allsångsprogram denna sommar förutom detta men jag har inte missat att Petra Marklund har fått rätt mycket dålig kritik och att tittarsiffrorna dalat denna sommar. Men hallå… det har varit typ 100 grader varmt ute både dag som kväll hela sommaren. Vem sitter inne och tittar på allsången då?! Klart att tittarsiffrorna dalar. Vad gäller Petra Marklund så hatten av för henne tycker jag. Hon har säkert varit stiff i inledningen men lite tålamod får man väl ha med en ny programledare. I kväll var hon exemplarisk tyckte jag. Händerna upp i luften, pannan mot baren och nästa vecka spränger du taket Petra! 




Två dagars jobb avklarat och det känns faktiskt rätt ok ändå. Det är just den där tröskeln man skall över efter varje semester och nu är jag över. Den här veckan blir det dock lite mjukstart, för det märks att många på firman ff är på semester. Passar på att sluta lite tidigare när det går och är även ledig på fredag. Vädret är ju ännu med oss och det gör ju att även jag har lite sommarkänsla kvar trots allt :-).

I morgon redan mitten på denna vecka!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images