ETT LITET INKÖP...

augusti 12, 2014




Jag kunde inte motstå frestelsen att titta införbi Friendh´s på vägen hem idag, och se vad jag hittade! En One sizetröja med vingar… Jag blev kär direkt! En sväng med strykjärnet på den där så kan den nog få hänga med till jobbet någon dag.

Nu längtar jag verkligen efter att alla höstkläder skall göra entré i butikerna. Sommargarderoben har gjort sitt och nu kommer en tid då jag kliar mig i skallen (mer än vanligt) om morgnarna när jag kikar in i garderoben. Jag skulle vilja vara så där ordningsam att jag kunde välja ut kläderna kvällen innan men jag klarar verkligen inte av det. Det är dagens humör som avgör vad jag vill ha på mig. Inte så klyftigt kanske när man som jag alltid har ont om tid på morgnarna...




Nu är klockan sådär mycket igen och det är dags att runda av. Kvällarna blir så himla korta nu när man måste gå och lägga sig i tid. Boooring... Jag är ju kvällsmänniska och jag tycker det är svårt att gå och lägga mig när jag inte är trött men sömnen behöver jag ju och lyckligtvis brukar jag somna rätt snabbt ZZzzz...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images