FIRAT FINA JENNY PÅ VINÄGER...

augusti 07, 2014




Idag har jag och ett gäng sköna bönor; Anna, Cilla och Inki firat en fin vän med en god lunch på Vinäger. Grattis och HURRA HURRA HURRA goa Jenny! Hoppas att du har en fin födelsedag!

För er som inte varit på Vinäger så ligger detta mysiga ställe mitt inne i Visby i Hästbacken (Hästgatan 4) nästan nere vid Donners Plats. Ett sommarställe med en härlig utegård som är perfekt när man vill dricka en god drink eller äta något lite lättare. Sallader, hamburgare och olika sorters tilltugg står på menyn.




Nu har jag fått tillbaka sommarkänslan igen tack och lov! Kan ju hänga ihop med att solen kommit tillbaka igen och att jag loggade ut vid lunch idag för lite ledighet resten av veckan. Man får ju inte ta ut sig för mycket i början, det är ju dumt :-). På måndag är nog de flesta tillbaka på jobbet igen och då lär det det bli full rulle så det gäller att passa på.

I kväll kommer två av våra stora barn i familjen ut hit till landet och grillar med oss. Härliga ungar! Saknar att inte ha dem runt omkring mig jämt men de är ju vuxna nu och de ska ju inte hänga med mamma hela livet, det vore ju rätt konstigt… Man får passa på och njuta extra mycket vid de tillfällen som man umgås. 

Ha en härlig kväll!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images