TACK FINA MAMMA...

augusti 06, 2014



När vi bor i Tofta och hyr ut huset inne i Visby så ställer vi alltid våra bilar hos mina föräldrar och cyklar den lilla sträckan ner till jobbet. Sommartid går det inte att lösa för pengar att parkera innanför, eller strax utanför Visby ringmur om man skall jobba varje dag. Eller så är det helt enkelt så att jag är förbaskat snål :-). 

Hur som helst… titta vad som stod i en hink vid min bil idag när jag kom från jobbet; två vackra sommarbuketter från min mamma. De kom som en skänk från ovan för alla våra buketter här ute på landet har vissnat ihop totalt och det var verkligen dags att fixa nya.

Tack! Tack! Tack!




Kanske kan blommorna pigga upp mig lite… Är så trött för det är ju helt omöjligt att sova om nättena. Det är åskoväder hit och dit och sömndruckna irrar vi upp i mörkret natt efter natt för att dra ut alla viktiga sladdar som vi naturligtvis glömmer att dra ur innan vi går och lägger oss. Vi turas om P och jag… 

Nu börjar det mullra igen hör jag… suck… Jag brukar gå in på en intressant sajt som jag fick tips om: lightningmaps Här kan man följa åskovädrets framfart om man är intresserad.

Nu får vi skynda på med maten innan det börjar mullra ännu mer .

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images