NU TÄNDER VI LJUS IGEN...

augusti 18, 2014



Vad tidigt det blir mörkt om kvällarna nu. Redan vid 21-tiden är det riktigt mörkt ute och det känns som att man kan märka skillnaden från kväll till kväll. Trist på ett sätt men mysigt på ett annat, för då kan man ju få tända alla ljus och krypa upp i soffan med en kopp the. När jag väl kommit förbi mellanperioden, den mellan sommar och höst, tycker jag faktiskt att det mest är mysigt med alla färger, höstdofter och tända ljus. Nu är det en bit kvar dit och vi får stå ut med det här regnskvättandet ett tag till. Men tända ljus kan vi göra redan nu, eller hur?

Första jobbdagen för den här veckan är passerad och nu är det snart dags för mig att Zzzz… I morgon väntar jobb i Stockholm och då måste jag ju gå upp så hiskeligt tidigt och bege mig ut till Visby Airport. Som ni vet så är det inte riktigt min grej att gå upp tidigt om morgnarna men det är bara att ställa ett helt gäng väckningar i mobilen och pallra sig upp.

God natt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images