OFRIVILLIG VILODAG...

oktober 07, 2014



Idag har jag legat huttrandes i soffan under en filt med tända ljus och med en sprakande brasa i kaminen. Jag har kurerat min mage eftersom den inte riktigt ville hänga med i samma tempo som jag idag… om man säger så. Det finns fler i familjen som inte varit helt pigga så det var väl inte så konstigt kanske. Det var inte en fråga om om utan om när jag skulle få ovälkommet besök. Nu verkar den lilla besökaren ha vandrat vidare men man blir ju rätt matt och tagen alltså… Tyvärr missar vi att fira lill-kusinen i kväll men vi får titta förbi honom en annan dag i stället och fira honom lite extra :-). 

Fick samtal från golvläggaren precis och han lägger på topplack tidigt i morgon så i morgon kväll kan vi få flytta hem igen. Najs! Det har varit superhärliga dagar här ute men det skall bli skönt att få komma hem till huset och garderoben igen. Det blir lite hipp som happ när man skall komma ihåg att ta med sig "jobbkläder" för flera dagar och det är så lätt att glömma något… vilket jag så klart gör heeela tiden. Nåja, jag skall inte klaga. Det är så himla förmånligt att kunna ha ett litet ställe att fly till när renovering pågår där hemma.

Hoppas att ni håller er friska och att ni har haft en bättre tisdag än vad jag har haft.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images