HÖSTMYS I TOFTA...

oktober 02, 2014



Nu sjunker axlarna sakta, sakta neråt och jag kan börja andas igen, med djupa lugna andetag… Den här platsen är magisk och det händer något med min kropp och själ när jag kommer ut hit till vårt älskade Tofta. Brasan är tänd, alla ljus brinner, det finns inga måsten, allt kan få vara lite hipp som happ och det gör liksom ingenting. Här ute kan vi få lämna kvällens disk till dagen efter, vi behöver inte bädda innan vi går till jobbet och vi behöver inte klippa gräset (som är så högt så det slingrar sig kring vaderna) förrän till helgen. Befriande, och precis vad jag behöver precis just nu!


 


Nu har vi ätit en riktigt god middag och sitter här framför kaminen och summerar den här veckan; intensivt jobb, renonoveringsplanering och mys med barnen. Lite väl hektiskt för min smak men myset med barnen och P har gett mig energi och distans så att jag håller mig på "rätt sida" om vad som är sunt och inte.

Var rädda om er!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images