BEHOV AV INSPIRATION OCH VILA...

oktober 30, 2014



I kväll sladdade jag införbi Ingela på Kustnära för att få lite tips och inspiration. När väl soffbordet kommer på plats så är det dags för "piffet" och då är ju Kustnära rätta stället att hänga på. Här kan man gå omkring och nypa i alla vackra saker hur länge som helst.




 Är lite trött och sliten nu känner jag. Det skall bli så skönt med helg och jag behöver lite ta-igen-mig tid. Tur att vi inte har en massa stora projekt på gång nu framöver förutom lite sovrumsfix men det känns faktiskt rätt ok. Jag känner mig inte alls i fas med att det om en månad är 1:a advent. Så här i slutet på oktober brukar jag vara i full gång med att bläddra i juliga magasin och förbereda en massa saker, åtminstone i tanken, men jag har inte haft ett dugg lust till det. Jag vill hålla mig kvar hos hösten ett litet tag till.

Den här veckan har det mest varit fokus på jobb men i går kväll pausade vi och lagade en god middag här hemma och avhandlade allt möjligt i lugn och ro utan att det var en massa "måsten" som var tvunget att fixas. En bra kväll!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images