GRÄDDE MED VÅFFLOR...

mars 25, 2015



Har ni ätit några våfflor idag?

Här hemma har det smaskats våfflor som bara den! Och ja, det är min våffla... och ja, jag gillar grädde… väldigt mycket :-). Jag är tämligen ensam om det i min familj så oftast får jag ha all grädde för mig själv. Det är bra!

Nu är det ingen större happening här hemma med just våffeldagen för vi äter våfflor året runt men ändå, det är i alla fall ett vårtecken att det är just våffeldagen. Och natten mellan lördag och söndag kommer ett vårtecken till. Då skall vi ställa om till sommartid. Det är också bra!




Är det bara jag som tycker att det är ovanlig kallt i år eller är det bara jag som är otålig? Jag fryser så jag är kall inifrån och ut, jag går omkring med raggsockor här hemma, drar igång kaminen och tänder ljus varje kväll. Visst är vi värda lite värme nu. Komsi, komsi våren…

Nu är det dags att ta hand om lite disk och annat fix sen är det dags för ett av mina favoritprogram; Renées brygga. Gillar formatet med allvar, skratt och trevligheter. Och så gillar jag Renée Nyberg. Hon är också bra!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images