ALMEDALSVECKAN...

juli 03, 2018



Då var den igång; årets Almedalsvecka och vilken puls det är! I går efter jobbet var jag med Emma, Heléne och Louise på mingel med SAS. En mycket trevlig tillställning med trevliga människor.




Men innan minglet startade vi upp med ett glas på Strand Hotel




Fina Anna som höll ställningarna på eventet.




När jag minglat klart åkte jag hem till min syster och firade hennes födelsedag i efterskott med ett stort gäng härliga tjejer. Stannade kvar över natten så jag slapp ta mig ut till landet på kvällen.




Efter att ha blivit serverad en lyxfrukost i morse så cyklade jag ner till Almedalen där jag passade på att gå på en blandat kompott av seminarier; från GDPR till ett par intressanta timmar kring ämnet "Attraktiv arbetsgivare".






Tittade förbi Swedavias Gate och hälsade på kollegor...





...och lunchade med min kompis Maria.




Trångt i hamnen just nu...



  



Sen var det dags att leta upp rätt cykel i cykelhavet. Herrejösses, det är fullt av dem i varenda vrå av stan just nu.

Nu är jag tillbaka på landet i lugnet igen efter ett intensivt dygn och nu har jag gjort mitt vad gäller Almedalen. Hoppar över ett mingel i kväll. Kände inte att jag riktigt fick ihop det. Och neeej... jag hoppade inte över det för att jag ska se fotboll för det ska jag inte göra. Är jag möjligtvis den enda som inte kommer att se matchen? Jag är självklart intresserad av hur det går men jag är inte så intresserad av att titta. 

Ha en fin kväll och lycka till Sverige!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images