I KVÄLL BUBBLAR VI...

juli 10, 2018



Här står jag och bubblar i kvällssolen... och så ljuvligt vi har det här på ön nu... Solen skiner, det är inte lika blåsigt som förra sommaren och vi börjar komma i fas med allt efterhand. P har målat massor idag under tiden jag har fixat en massa ärenden och i kväll tyckte vi att det var på sin plats med lite bubbel när vi var klara med allt. Om inte annat så är det värt att fira att jag har blivit av med den där hemska utväxten jag har haft. Skönt att få lite uppfräschning av barret nu i början på semestern.




Ser ni spegelbrickan? Hittade den på Lagerhaus för en billig peng. Så snygg, eller hur?






Vi bubblar också för att de tolv killarna i Thailand - med sin tränare  - idag har blivit räddade ur den där grottan som de fastnat i under två veckor. Vi har följt det här dag för dag och det har verkligen berört oss. Vilken mardröm... Nu får vi bara hålla tummarna för att de så småningom kommer tillbaka både fysiskt och psykiskt från det de har varit med om.

I morgon bli det playan för oss. Det fina vädret verkar hålla i sig och nu var det ett tag sen vi var på stranden. Jag tror att det är rätt varmt i vattnet också så vem vet... det kanske kan bli ett litet dopp!

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images