FESTFIX...

juli 21, 2018



Här hemma fixas och donas det för fullt inför kvällens fest. Allt är under kontroll och vädret kan man inte klaga på i alla fall. Det var tur att vi köpte det där dyra partytältet för om vi inte hade gjort det så hade det nog regnat varje dag. 

Idag på morgonen var jag och letade efter blommor att plocka och det är verkligen inte lätt att hitta några som överlevt den här värmen. Det finns massor av vackra blommor längs med vägkanterna men det är big no no att plocka där. Det bara är så och det vet man. De ska få stå kvar och vara vackra inför alla bilister som passerar. Jag hittade lite hundkex och cikoria på en äng och det är ju vackert i sin enkelhet tycker jag. 

Nej nu har jag pausat tillräckligt. Dags att fixa såser och ta en dusch tror jag. 

Ha en fin lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images