VÄRLDENS BÄSTA HERR NILSSON...

juli 30, 2018



I går kom han äntligen hem till oss igen; vår kompis herr Nilsson. Jag överlevde gårdagens åskovädret tack och lov och när det klarnade upp under eftermiddagen så startade vi upp kvällen på stranden vid Surflogiet. Det var precis lika mysigt där som vanligt. Det var till och med ett band där som spelade soft musik med havet som bakgrund.





Min linneklänning från Gossip är köpt på Friendhs i Visby och asså, den klänningen... den vill jag helst ha på mig varje dag. Så skön...

När vi var klara på Surflogiet korkade Peter upp en champagne, vi lagade middag och satt ute på altanen och surrade i kapp om allt som hänt sen senast. Härlig kväll!

Mindre härligt var det tidigt i morse då jag vaknade upp med någon form av magsjuka. Nu har det lugnat ner sig tack och lov men jag mår ff illa och har en trist huvudvärk. Så tråkigt att den skulle komma just nu för vi skulle ju få gäster hem hit även i kväll men det var bara att dra i tofsen och ställa in. Jag har sovit bort större delen av förmiddagen men det har under tiden varit ett stort strömavbrott över hela ön... igen. De håller på med ett stort underhållsarbete mitt i sommaren vilket gör att strömmen ibland går ner. Inte roligt för alla som bedriver någon form av verksamhet som bygger på att man har ström. Tålamodet börjar tryta nu för handlare, restaurangägare mfl. Förstår dem...

Nu ska jag vila lite till... måste bli frisk till i morgon då vi ska på konsert i Burgsvik. Krya på mig!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images