CLUB SPA...

september 25, 2018



Det här mina vänner är det bästa doftljuset jag vet. Club Spa från Bruka och det doftar verkligen precis som när man kommer in på ett lyxigt spa. Bästa, bästa doften! Jag brukar köpa mina hos Ingela och Lasse på Kustnära i Visby men jag ska leta upp Brukas återförsäljare här i Stockholm också för jag bara måste samla på mig ett litet förråd här nu till hösten. Kanske någon av er vet vart jag kan hitta mitt favoritdoftljus?




Älskar också de mörka tonerna i ljuslyktan, krukan och den lilla skålen från Hjärtfabriken på Gotland som vi fick av fina vänner i somras. Den var för ett kort tag fylld med godis men det försvann väääldigt snabbt...

Något annat som går snabbt är veckans alla dagar... redan onsdag i morgon och ips vips så är det helg igen. Vart tog september vägen liksom?

Tre månader kvar till jul. Knasigt eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images