ATT FÅ FIRA MED DEN MAN ÄLSKAR...

april 16, 2019


Hej Hallå!

Ser ni, killen där på bilden... tänk att han är min och att jag får fira bröllopsdag tillsammans med honom idag. Vi vigdes i strandkyrkan i Gnisvärd eller Gnisvärds kapell som den också kallas för en grå och lite blåsig dag i april för åtta år sedan. Men i vår värld så var den allt annat än grå. Det var en förtrollad dag och allt vara bara glass och ballong och härligt på alla sätt och vis. 




Bilder: Agneta Larsson


Jag är så lycklig över att livet med Per fortfarande är glass och ballong. Han är smart, rolig och snäll... men inte allt för snäll och tur är väl det för ibland behöver jag nog sättas på plats. Han är den snyggaste jag känner, han finns alltid för mig i alla lägen och han fångar mig när jag faller. Jag har alltid som roligast tillsammans med Per och jag älskar att uppleva saker tillsammans med honom. Han får mig att våga saker och att vara modig och jag känner mig älskad utifrån och in. Jag är så trygg med min Per.

Idag checkade vi ut vid lunch och jag började firandet med att gå till min fina kompis hudvårdssalong på en ansiktsbehandling. Det ska jag berätta mer om en annan dag. Nu ska firandet fortsätta och som vanligt blir det god mat med ett gott vin till... men först blir det Champagne.

Hörde jag ett poff? 

KRAM!  

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Grattis till er båda på bröllopsdagen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Kram //Tina

    SvaraRadera
  3. Åh men såå härligt. Ni ser så gulliga ut tillsammans. Grattis. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en magisk dag. Tack snälla du för fina ord! Ha en fin påsk! Kram //Tina

      Radera
  4. Grattis till er kärlek, här inne också!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Lena <3 Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images